html> Acull >

ACULL

La parròquia vol acollir a tots els homes i les dones que viuen a Capellades, especialment als nouvinguts, als pobres i als necessitats.

Directament a la rectoria
Càritas parroquial
Grup de Tercer Món

Directament a la rectoria

Sempre es pot concretar una entrevista amb algun dels preveres de la parròquia. Ho podeu fer venint directament a la rectoria al carrer Ramon Godó número 4, trucant al telèfon 93.801.02.57 o per correu electrònic a parroquia@capellades.net

Càritas parroquial

Per acollir i donar resposta a les necessitats dels nostres conciutadans a la parròquia hi ha el grup de Càritas. Dins d’aquest grup també comptem amb la presència d’una treballadora social.

Aquest grup manté el banc d’aliments i el rober. També gestiona ajudes econòmiques. I finalment dinamitza les diferents campanyes de Càritas a la parròquia.

www.caritasbcn.org

Grup de Tercer Món

Són un grup de persones que tiren endavant diferents iniciatives per a consciencier-nos sobre les diferents realitats i problemàtiques que afecten al tercer món. Algunes d’aquestes iniciatives són: la recollida d’ampolles de cava al llarg de tot l’any i especialment després de les festes de Nadal, el sopar de la Fam, els bunyols a la Fira, ... L’ajuda s’adreça al projecte de la zona pastoral de Mans Unides i a la missió al Camerun de Mn Cisco.

www.mansunides.org